Het verzetten of afzeggen van een afspraak
Bij Podotherapie Reggestreek willen we graag iedereen behandelen in de tijd die we hiervoor reserveren.
Wanneer u toch onverwachts uw afspraak moet wijzigen, doet u dit uiterlijk 24 uur van tevoren door ons te bellen op 0548-794515.
Verzuim
Indien u een afspraak korter dan 24 uur van te voren verzet/verzuimt wordt 75% van de gereserveerde tijd in rekening gebracht.
Ons beleid voor het niet nakomen of niet tijdig annuleren van afspraken:
Als u om welke reden dan ook niet op het afgesproken tijdstip aanwezig kunt zijn, vragen wij u vriendelijk om dit tijdig – uiterlijk 24 uur van tevoren – telefonisch aan ons door te geven. We hebben namelijk tijd en een behandelaar voor u gereserveerd en ons team bereidt zich voor op uw behandeling. Bij tijdige afmelding kunnen we een andere patiënt inplannen. Voor afspraken op maandag geldt dat deze tot vrijdagmiddag 18.00 uur telefonisch verzet kunnen worden.
Als service ontvangt u van ons een herinneringsmail voor de gemaakte afspraak, maar het blijft uw eigen verantwoordelijkheid om de afspraak in uw agenda te noteren.
Indien u een afspraak korter dan 24 uur van tevoren verzet/annuleert of uw afspraak niet nakomt, brengen we 75% van de gereserveerde tijd in rekening. Dit wordt het wegblijftarief genoemd en is wettelijk toegestaan door het ministerie van VWS. Over het algemeen wordt het wegblijftarief niet vergoed door uw zorgverzekeraar.
Wegblijftarief eerste bezoek: €74,63
Wegblijftarief herhaalbezoek: vanaf €43,88 (afhankelijk van de geplande behandeling).
Als u voor het eerst podotherapeutische zolen ontvangt, bieden we als service een controle afspraak aan na 6-8 weken. U bent vrij om hier wel of geen gebruik van te maken. Indien u geen gebruik wenst te maken van de eerste controle afspraak, wordt dit niet in mindering gebracht op de nota. Als u uw eerste controle afspraak verzuimt en een nieuwe afspraak wenst, wordt de vervangende afspraak in rekening gebracht.